zaterdag 9 augustus 2014

Kussen


Mijn eerste kussen is af!

Ik heb even moeten wachten op het binnenkussen van de juiste afmeting maar uiteindelijk gevonden.
Het is een heerlijk kussen voor in mijn zere rug tijdens het haken dus een fijne aanwinst.

Het leuke van dit kussen is dat ik het haken en naaien heb kunnen combineren. Ik heb het stof wel van de naaimachine af moeten blazen want ik had hem al maanden niet meer gebruikt.


Duidelijk dat hij voor een onderhoudsbeurt moet want hij had het er wel moeilijk mee (en dat voor recht toe recht aan). Hij is dan ook van omalief geweest dus gaat al wat jaartjes mee.
Heel begrijpelijk als ik binnenkort in de naaiwinkel de verleiding niet kan weerstaan voor een ultra moderne ;-)
Binnenkort heb ik het oude beestje weer nodig voor nog een leuk project, daarover later meer.

Nu eerst even lekker met mijn kussen in mijn rug op de bank!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten