donderdag 28 augustus 2014

Naaisel

Ik heb eerder een tipje van de sluier opgelicht en nu kan ik dan eindelijk het eindresultaat laten zien. Een verjaardagsstoel voor de kleuterklas.

Het was een hele bevalling want het ging niet zoals ik wilde. Als eerste hield de naaimachine er mee op tenminste de draad brak steeds na 2 steken....grrr.... Een naaimachine kunnen lenen van iemand en dat ging beter alleen toen brak 1 naald van de tweelingnaald...zucht...gelukkig had ik een reserve. 
Het kroontje was ook nog een dingetje..ik had het nog willen versieren met pomponnen maar het viel nu al steeds om. Na poging 3 is het dan redelijk gelukt en blijven ze zo goed als staan.

Uiteindelijk ben ik dus best tevreden :-)

Nu maar hopen dat de opdrachtgever tevreden is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten