dinsdag 2 september 2014

Septemberzonnetje

Het "gewone" leven is weer begonnen.  Na 3 weken een overheerlijke vakantie te hebben gehad heb ik er inmiddels alweer een werkdag opzitten en zijn de kinderen alweer naar school, BSO en kinderdagverblijf geweest.

Vandaag voor mij weer een vrije dag. Vanmorgen het huis gepoetst (mocht wel weer eens na 3 weken niets gedaan te hebben) en koffie gedronken met een vriendin.
Nu ligt de jongste alweer even op bed en is het "me-time" oftewel haaktijd.

Wat een geluk dat dat in de tuin kan met het septemberzonnetje op mijn huid om nog wat energie op te doen.

Vandaag heb ik wederom een opdrachtje afgemaakt. Vier sleutelhangers voor juffen op een kinderdagverblijf. Een kleinigheidje. Nog even de sleutelringetjes kopen en het pakketje kan opgestuurd worden.

Vier kleine cupcakes, zijn ze niet leuk geworden?!
Het patroon is van http://epsiej.wordpress.com/2014/03/20/cupcake-sleutelhanger/. Ik heb het gemaakt van wat restjes wol dat ik nog had liggen. Ze zijn ongeveer 3 cm groot. Echt een prima formaat voor aan je sleutelbos.

Nu nog even verder werken aan mijn CAL deken, ben inmiddels bijna bij.....

Vanavond een haakdate met mijn vriendinnetje van http://hakenbijmij.blogspot.nl. Lekker werken aan onze projectjes en ondertussen bijkletsen over de vakantie onder het genot van een kopje thee.

Maar eerst nog even mijn kindjes halen, luisteren naar hun schoolverhalen en naar de zwemles.

Wat kan het leven toch simpelmooi zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten