zaterdag 8 november 2014

Col

De dagen worden steeds korter en ondanks dat de zon ons niet in de steek laat wordt het kouder. Ik ben zoals al eerder gezegd een warmte mens maar met dit weer kan ik ook prima mee leven 😜. Heerlijk om met de kinderen een frisse neus te halen, zo ook vandaag.

Maar die voor mij toch wel plotselinge kou maakt wel dat ik wat haast wil maken met "mijn creativiteit". De sjaal/col die ik in mijn hoofd aan het creëeren ben komen nu toch wel goed van pas.

Gelukkig gaat het snel als je het in kindermaten maakt met haaknaald 5. En wat is Stone washed Scheepsjeswol XL een heerlijk garen om mee te werken!!!
Dus ook voor dochterlief een sjaal afgemaakt wat op haar eigen verzoek een col is geworden.

Het patroon komt uit mijn eigen brein en dat verbaast me en enthousiasmeert mij. Ik had nooit gedacht dat ik dat zou kunnen. Maar wat ben ik weer trots op dit resultaat:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten