zondag 2 november 2014

Sjaal

Ennnnn...af....!

Wat is hij leuk geworden!

Het is een patroon van www.haaksels.nl

Ik kan toch zo blij worden als het naar m'n zin is gegaan en ik blij ben met het resultaat.
De finishing touch is dan wel het gezicht van de nieuwe eigena(a)r(esse) als het kadootje wordt uitgepakt.




Nu aan de slag met de sjaal die in mijn hoofd zit.

En vergeet ik het nog bijna te vertellen....zoooo leuk ik ben vandaag benaderd voor wat projecten voor een nog ongeboren kindje. 
Vanavond al zitten puzzelen en zoeken door bestaande patronen etc. etc.

Mijn hoofd barst op dit moment van de inspiratie en de dingen die ik wil maken voor mijzelf, kiddies en anderen. Tijd tekort zoals gewoonlijk.

Nu dan toch maar slapen en op naar de volgende dag die ik heerlijk ga doorbrengen met mijn kids in het bos. Kan niet wachten....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten