dinsdag 9 december 2014

Blessure

Mijn haakprojectjes stagneren een beetje aangezien ik last heb van mijn schouder. Het is nu een branderig gevoel af en toe maar ik ben gewaarschuwd. Afgelopen week sprak ik iemand met haar arm in een mitella: Haak/breiblessure, alsmaar doorgaan en nu een slijmbeursontsteking. Zij mag de komende 6 maanden niet meer haken of breien. Aangezien ik dat veels te lang vind, ben ik verstandig (ahum) en heb de haakprojecten voor een paar dagen aan de kant gelegd. Maar wat vind ik het moeilijk. Het is zo'n ontspannen bezigheid voor mij, goed om m'n hoofd leeg te maken (echt wel nodig), goed tegen het nagelbijten (m'n nagels hebben er nog nooit zo mooi uitgezien) en goed voor mijn blije ik (want wat vind ik het leuk als mensen blij zijn met mijn werkjes).
Maar goed....nu dat alles dus even niet en maar een boek gepakt.....ik ga maar eens beginnen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten