woensdag 21 januari 2015

Kleine projectjes

Ik had nog twee bolletjes liggen waarvan ik niet zo goed wist wat ik ermee zou doen. Totdat iemand mij vroeg een poppendekentje te maken voor haar dochter. De kleuren combineren vond ik in het begin wel gewaagd maar het resultaat is een warme gezellig poppendeken, vind ik.

Voor een zwangere collega wilde ik ook een kleinigheidje maken. Aangezien het onbekend is of het een meisje of een jongetje wordt wilde ik een neutraal babyslofje maken. De patronen die ik op internet kon vinden waren jongensachtig of meisjesachtig en echt neutraal kon ik naar mijn smaak niet vinden. Daarom heb ik een patroon gecombineerd met een eigen bedenksel.

Het patroon van het voetje is van ..... en de bovenkant is naar eigen inzicht gemaakt met stokjes en halve stokjes. 
Ik word regelmatig gewaarschuwd door manlief dat 's avonds foto's maken niet handig is en dat klopt helemaal. Ik ben alleen een beetje ongeduldig. Gezien de foto van de slofjes is, moet ik meer geduld op brengen.

Ik heb enige tijd geleden een bestelling gedaan via Haaksels.nl en die kreeg ik van de week binnen. Wat word ik altijd blij van dat soort pakketjes. 
Nu nog gaan bedenken wat ik ermee ga doen.....:-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten