zondag 15 februari 2015

Coraline Cowl Wrap no. 4

Oooooo wat haakt dat deze col toch heerlijk weg.

Ik kan er geen genoeg van krijgen.

Donderdag mijn nieuwe bestelling van de de Haaksels.nl binnen en vrijdag mijn nieuwe bestelling van Wolplein!

Van de Rico Essentials Big Duo Zwart Wit (van wolplein) en haaknaald 8 heb ik deze heerlijke Coralina Cowl Wrap gemaakt. (voor patroon zie mijn eerdere blog)
De wol haakt heel fijn en is heel zacht.
Avondje in de haakpen gekropen et voilĂ ...het resultaat:



Ondertussen ben ik ook gestart met een ander project met de onderstaande wol besteld bij Haaksels.nl


fnt2-33393


Het effect wordt echt superleuk (al zeg ik het zelf). En ik schiet alweer lekker op. Dat krijg je als manlief het hele weekend moet werken en ik dus de avonden in mijn eentje op de bank slijt... En nee, ik ben niet zielig want het is af en toe best lekker. Zeker na deze heerlijke dag met mijn lieve kindertjes! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten