dinsdag 21 april 2015

Rokje (genaaid) no. 2

Vanmorgen scheen het zonnetje nog niet echt in de tuin. 
Het huis was aan kant, de boodschappen gedaan en het eten voor de avond gemaakt.
(dat laatste doe ik bijna nooit maar vandaag met de zwemles en de 10 minutengesprekken op school was het wel errug gemakkelijk)

De stoffen van De Stoffenkraam lagen al klaar en afgelopen weekend heb ik al een paar patronen getekend en geknipt.
De verleiding om de naaimachine op te zetten was dus erg groot.

Een rimpelrokje van Handmade Mieke leek mij wel een mooi tweede naaiprojectje. 
Zo kan ik meters gaan maken om weer vertrouwd te raken met patronen tekenen, lezen en uitvoeren. 

Het resultaat mag er zijn (al zeg ik het zelf) en dochterlief is er weer heel erg blij mee (alhoewel bij het foto's maken...."Waarom moet dat er nou altijd bij mam, ik wil niet op de foto).
Misschien kan ik haar volgende keer omkopen, hihi!


(Bij deze foto speelt ze "doktertje" met haar broertje)


1 opmerking:

  1. Thanks Roberta for the compliment. I will definitely visit your blog soon!

    BeantwoordenVerwijderen