woensdag 1 april 2015

Wiegje

Mijn zus(je) is te vroeg bevallen van mijn kleine nichtje. 
Binnenkort mogen ze het ziekenhuisverlaten maar toen het "familie" wiegje in elkaar werd gezet, bleek dat we de binnenbekleding kwijt zijn...
Geen idee waarom we dat nou hebben gedaan en waar dat ding gebleven kan zijn....De hele zolder al op zijn kop gehad...nergens...

Drie jaar geleden (misschien wel vier) heb ik twee naaicursussen gevolgd en toen een hoop gemaakt met de naaimachine van mijn oma maarrrrr
Dat ding heb ik echt "tot op de draad versleten" en dus werd naaien al snel een hele frustratie, die ik uiteindelijk heb verloren.

Maar door Fenna ben ik toch weer aangestoken met het virus. Haken en naaien kun je ook zo leuk combineren...

Nu wil het feit dat ik binnenkort een jaartje ouder wordt...mijn lieve man voelde dat naaivirus alweer oplaaien en opperde om een naaimachine te geven.

Nou daar zeg ik natuurlijk geen NEE tegen!!!!!!

Om dus weer terug te komen op het wiegje.....



Aangezien wij de laatste zijn die het wiegje in gebruik hadden, voelde ik mij wel een beetje verantwoordelijk voor het verlies ervan.

Ik heb de hulp ingeschakeld van wederom Fenna en we zijn vanmorgen aan de slag gegaan.
Het heeft namelijk toch wel een beetje haast aangezien mijn lieve, kleine nichtje het heel goed doet.
Fenna heeft mij geholpen met het eerste deel en geinstrueerd hoe ik de rest moest doen....

Met hieronder het resultaat!!!!


Zodra de bekleding in het wiegje zit zal ik ook een foto laten zien.


Ik zie er toch wel een beetje verwilderd uit na een dagje haken, hihi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten