woensdag 10 juni 2015

Lazy Shawl

Ik kan het toch elke keer NIET laten om een groot project aan te pakken.
Elke keer weer word ik verliefd op een sjaal, omslagdoek en/of deken en elke keer weer denk ik, halverwege het patroon....Waarom wil ik dit?!!!

Maar ja.... dan komt het eindresultaat.....

MAN wat ben ik weer blij en trots!!!!!


Het is een patroon uit Simply Crochet issue 24. 
De Lazy shawl.

Volgens het patroon gemaakt met haaknaald 3,5. 
Maar omdat ik mijzelf inmiddels wel een beetje ken heb ik hem 
gemaakt met haaknaald 5. 

Het garen dat ik heb gebruikt is Rico Creative Cotton Aran.
De kleuren zijn 00, 31, 36, 37 en 60. Waarvan 31 de basiskleur is.


Het laatste stukje van het randje heb ik aangepast want als ik het patroon helemaal zou volgen dan waren dat geen mooie steken geworden omdat ik met haaknaald 5 aan de slag was gegaan (vond ik).

Hij is zooooo heerlijk groot en zooooo lekker warm. 
Ik ben er weer erg blij mee.

Laat de zomer maar komen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten