maandag 24 augustus 2015

Polswarmers


Ik heb al eens eerder verteld dat ik echt een zomermens ben. Ik hou van de warmte en de zon. Ik word daar gewoon heel blij van.

Het gekke is dus dat ik ondanks dat al wel aan de winter kan denken ;-).
Zeker toen ik deze prachtige bol wol Daisy Chain, Natural Aura van Knit Collagezal liggen. Eigenlijk vond ik hem veel te prijzig maar iets in mij zei dat ik hem moest kopen.
Ik had ook gelijk het patroon in gedachten, namelijk de polswarmers uit het boek Haken&Kleur Buiten.

Ik heb het patroon zo ongeveer 2000x gelezen en ik begreep er helemaal niks van. De volgende dag vol goede moed opnieuw begonnen en ja hoor, het lukte!

Ik vind ze echt ongelooflijk gaaf geworden! 

Gelijk begonnen aan een bijpassende col en dan hoef ik alleen nog een bijpassende winterjas te kopen. 
Volgens mij hoort het eigenlijk andersom!

Ondertussen ook nog twee kleine projecten afgerond maar die kan ik helaas nog niet laten zien. 
Ik zal een kleine sneak peak weggeven....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten