donderdag 20 augustus 2015

Zomer maar niet stil gezeten...

Het is alweer even geleden... de tijd vliegt...

Ik heb altijd tijd tekort ;-).

Ik had al geschreven dat ik gestopt was met werken en dat ik dacht dat ik dan meer tijd zou krijgen om te bloggen etc etc.
Maar niets is minder waar.

In mijn eerste vrije week werd alles afgesloten, school, zwemles, hockey, dansles. En voor een groot deel moesten er dingen geregeld worden. Waaronder een juffen-cadeautje voor zoon- en dochterlief. Het werden Koekiemonsters.

De tweede vrije week ging de zomervakantie in, heerlijk geen gehaast meer in de ochtend alles relaxt. Maar ik kan je vertellen met 3 kinderen thuis kom je nergens aan toe. Behalve dan van ze genieten en leuke dingen doen. Wat ik overigens he-le-maal niet vervelend vond.
De haaknaald stond niet stil hoor maar van bloggen kwam niet veel terecht.

Daarna zijn we naar een prachtig Denemarken vertrokken voor ruim 2 weken. Wat is dat een mooi land! En wat een aardige mensen, daar kunnen de Nederlanders (lekker gechargeerd) nog een hoop van leren ;-).
Ook daar kon ik mijn liefde voor wol ophalen. In elke stad wel een wolwinkel (heb ze helaas niet allemaal bezocht) en de Sostrene Grene; een ge-wel-dige shop die op dit moment alleen nog maar in Groningen zit maar zich hopelijk snel uitbreidt.

Nu zijn we aangekomen in de laatste week van de zomervakantie. 
We rusten nog wat, we relaxen nog wat, we ondernemen nog wat en dan gaat het "echte" leven weer beginnen. 

Af en toe knalt mijn hoofd uit elkaar van de ideeën die ik "pik" van Instagram. 
Wat volg ik daar een leuke maar vooral creatieve mensen! 
Een aantal van hen hebben ook een blog (ben ik achter) dus kijk maar op mijn blog dan kom je ze vanzelf tegen.

Ondertussen heb ik nog veel WIP's (Work In Progress). Dus heb ik nog genoeg te doen en ik hoop dat ik de tijd kan vinden, naast alle "gewone" dagelijkse werkzaamheden, om jullie op de hoogte te houden via mijn blog. 


Een klein overzicht van mijn projecten.
Van links naar rechts:
Koekiemonster, polswarmers, rammelkonijn, rokje voor buurmeisje, fleecekleed,
 babyblanket, winkel in Denemarken, natuurlijk een wolbestelling, Bobbledstarblanket,
onderzetter naar het  patroon van Puur Haken, alle WIP's, KnuffelGiraf,  onderzetters.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten