donderdag 10 september 2015

Dekens

Ik heb de laatste tijd heel wat gehaakt maar ik kon het niet laten zien. 
Ik ben namelijk bezig met dekens. Een voor de jongste, een voor de middelste en een voor de oudste. Maar dekens is een heel project (tenminste voor mij...).

Op IG zie ik dames die SUPERsnel zo'n deken haken maar dat lukt 
met 3 kleine kinderen echt niet, hahahaha. Niet dat het snel moet gaan hoor, maar stiekem ben ik altijd een beetje jaloers op die snelle dames.
Ik wil namelijk zoveel (tegelijk) maken
 en dan schiet zo'n deken helemaal niet op.
Daarbij komt dat ik ook een deken beloof aan de kinderen dus krijg ik regelmatig de vraag of hij al af is.....

Van de week heb ik eindelijk de deken voor de jongste afgehaakt.

Hij is er heel blij mee en ik ben ook heel trots.

Hij is naar het patroon van CutiepieDesign (bericht van 21 mei 2015).
Ik ben echt dol op haar patronen.

Hieronder de voortgang van de Bobbled Star Blanket.
Het patroon is van Angels Handmade.
Ik schiet toch al best op, tweederde is klaar dus nog even doorbijten, uhm....haken.



Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten