vrijdag 11 september 2015

Kraamcadeautje

Ik ben dol op baby'tjes.
Die van mij zijn al weer wat groter maar toch zie en knuffel ik nog veel kleintjes...heerlijk is dat!
Telkens als ik weer hoor dat er een kleintje is geboren, pak ik vlug mijn haaknaald en ga aan de slag.

Toen ik een kraamkadootje klaar had, dacht ik, waarom ga ik dit schattige pakketje niet in mijn Etsy-shop By Asmara verkopen?

Dusssss....hij staat er op.

Je kunt kiezen uit verschillende combinaties:

Rammelaar en NewbornBeanie

Rammelaar en speenkoord




De Newborn Beanie is naar het patroon van Mez11 (ik ben dol op wat zij maakt).


Het speenkoord is naar het patroon van Roest Haakt


En de rammelaar is naar het patroon van Lanukas



Wat ben ik blij met al die creatieve mensen die hun patronen willen delen :-).

Hieronder de foto zoals die te zien is op mijn Etsy-shop.
En alles natuurlijk in zo'n schattig koffertje!


1 opmerking:

  1. Ik maak ook nog graag babyspulletjes, ondanks dat mijn zoons alweer 16 en 13 zijn. In mijn omgeving is momenteel weer een babyboom los gebarsten dus ik kan helemaal los, ha, ha!
    Ga je volgen, piep ook gerust eens bij mij langs.
    Fijn weekend.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen