maandag 12 oktober 2015

Babybooties (again)

Ik had de smaak weer even te pakken.

Heerlijk om die kleine Booties te maken.


Stripes Booties


Ineens kreeg ik het idee om kleine bootjes te maken voor aan je sleutelhanger. Want wat is er nu leuker om de bootje van je kind bij je te dragen in het klein.

Hieronder twee voorbeelden:

Te verkrijgen in mijn Etsyshop.

Het sleutelhangermodel heb ik zelf geschreven. En wat ben ik daar trots op omdat het zo goed gelukt is.
Nooit gedacht dat dat me ooit zou lukken.....:-)

En dan ook nog zo'n superleuke 
rammelaar gemaakt.

Het enige dat ik niet voor elkaar kreeg was om de kleurwisselingsstreep recht omhoog te krijgen terwijl ik keurig de steken heb geteld (iedere kleur 24 steken).

Iemand tips voor een volgende keer?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten