zondag 6 december 2015

Nieuw hoofdstuk

En dan is het zondag 6 december en is alles voorbij.

De verhuizing van 27 en 28 november...

De laatste zwemles en hockeytraining....

De laatste schooldag....

Het afscheid nemen viel vooral mij erg zwaar. Ik ben er ook gewoon niet zo goed in.
Dochterlief vond het maar raar dat er tranen waren, we kunnen tenslotte nog afspreken met de mensen, mama...En daarin heeft ze natuurlijk helemaal gelijk.
Maar dat ze uit haar fijne klasje, met de lieve kindjes en de lieve juffen is weggerukt door ons....
Dat besef heeft ze gelukkig niet. En waarschijnlijk over een paar maanden weet ze het allemaal niet eens meer. Kinderen, bijzondere wezentjes.

Morgen de allereerste schooldag....Heel spannend (en dat vinden we dan wel allemaal ;-)).

Ondertussen heb ik lekker doorgewerkt.

Het eerste deel van het sierkussen is af, EINDELIJK in de juiste maat na ongeveer 1000x uithalen...
Ik blijf niet begrijpen hoe het kan maar ooit zal het kwartje wel vallen (hoop ik).
Foto volgt als hij af is.

Twee BerenColMutsen:




Een hele boel spullen voor de kerstmarkt waar Poppin-kids staat op 11 en 12 december.



En nog een leuke aanvulling op mijn deel van Poppin.

Het gaat maar door en ik vind het heerlijk!

Nu krijg ik langzaamaan de rust en heb ik  een eigen plekje



Nog twee weken en dan is het kerstvakantie en dan gaan we met zijn 5-en echt landen in de nieuwe woonplaats in ons nieuwe huis....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten