vrijdag 12 februari 2016

Eigen website

Afgelopen maandag heb ik mijn eigen webshop geopend!!!!

Het was een hele stap... maar eindelijk durfde ik de stap te zetten.
De website had ik al enige tijd "klaar" staan maar het echt online zetten....

Vorige week woensdagavond was ik uitgenodigd door mijn lieve juf Elles van Mom in Balance voor een Brainstorm over Food&Balance.
Het was zo leuk en inspirerend en dat maakte dat ik dacht: "Kan mij het schelen ik open de shop!".

Nu maar hopen dat mensen de shop gaan vinden en ook leuk gaan vinden.

Ik heb allerlei plannen en ideeën dus ik ben hard aan het werk. 

Ondertussen had ik nog wat opdrachten liggen voor projecten dus daar ben ik ook druk mee.
Ik kan er nog niet teveel over zeggen maar ik hou jullie op de hoogte.

Neem in ieder geval eens een kijkje bij By Asma®a.


2 opmerkingen: